Navibot - narodziny krola?
Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester
Wjeżdża na ładowarkę słychać kliknięcie i ponownie zjeżdża robi rundkę i ponownie pakuje się na ładowarkę.Jak ręcznie ustawię robota to nie zapala się zielona lampeczka ładowarki i nie ma sygnału o ładowaniu.Kupiłam laptopa i robota za jednym zamachem.W laptopie padła matryca już na 2 dzień i musiałam wysyłać go do serwisu a robot po 11 dniach równiez tam pojedzie .Takie moje szczęście.
Przyznaję, że raz miałem taką samą przyjemność z Navibotem. Przypuszczałem że zepsuła się stacja ładująca. Na moje szczęście pomogło wyłączenie wszystkiego na 10 minut (stacja z gniazdka i Navi przełącznikiem na spodzie). Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy.bietka pisze:Wjeżdża na ładowarkę słychać kliknięcie i ponownie zjeżdża robi rundkę i ponownie pakuje się na ładowarkę.Jak ręcznie ustawię robota to nie zapala się zielona lampeczka ładowarki i nie ma sygnału o ładowaniu. . .
Witam ja też jestem ciekawy czy jest nowy soft do tego ustrojstwa Naviboot ?? ...Motonick pisze:Tak przy okazji, dowiedz się proszę czy w tej machinie przewidują aktualizacje oprogramowania.bietka pisze:Robiłam to kilkanaście razy.Nawet na noc zostawiłam.Jutro przyjeżdza kurie po niego.Chciałam zrobić twardy reset jak w kompie ale w obawie przed utratą gwarancji dałam sobie spokój.
czekam na informacje i pozdrawiam wszystkich
Dziękuję za informację co do softu ... a co do serwisu to dobrze że generalnie jest no i że tak szybko sprawę załatwili .. Mój puki co sprząta ale przyglądam mu się bacznie !!bietka pisze:Nowego softu nie ma - rozmawiałam dziś z panami serwisantami.Mój robot wraca do mnie.Styki się poluzowały i stąd brak ładowania. Mam nadzieję że to koniec kłopotów z nim.
Naprawa byłaby szybsza ale opóznienia mają firmy kurierskie.Serwisant zadzwonił do mnie opisując sposób naprawy usterki.Teraz czekam na robota/zapewne w poniedziałek dopiero dojdzie/ i mam nadzieję że to koniec kłopotów.
Podpowiedział mi że nalezy co jakiś czas wykręcić boczne szczotki by gwint oczyścić z włosów i kurzu.Tak samo z główną szczotką.
Podpowiedział mi że nalezy co jakiś czas wykręcić boczne szczotki by gwint oczyścić z włosów i kurzu.Tak samo z główną szczotką.
Znalazłem na stronie samsunga info, że wdrożono program gwarancyjny "Serwis do Twoich drzwi"; stworzony z myślą o NaviBot. Klient, który zakupi urządzenie po 1 maja 2010 r., w razie jego usterki, może natychmiast zgłosić uszkodzenie poprzez kontakt z infolinią (0-801 801 899), a już dwa dni później będzie cieszyć się w pełni sprawnym odkurzaczem. Kurier na koszt producenta przyjedzie, odbierze sprzęt, przekaże go do serwisu, a po naprawie dostarczy go klientowi. Ciekawe czy załapałaś się na takie udogodnienie ?bietka pisze:Nowego softu nie ma - rozmawiałam dziś z panami serwisantami.Mój robot wraca do mnie.Styki się poluzowały i stąd brak ładowania. Mam nadzieję że to koniec kłopotów z nim.
Tak.Kurier przyjechał,odebrał odkurzacz,potem był tel z serwisu co naprawiono i odesłano mi go do domu na ich koszt wszystko.Szybko i sprawnie.
Poluzowane były styki w robocie-mam za duzy uskok między kuchnią-płytki a przedpokojem-parkiet.Teraz położyliśmy listwę wyrównującą poziom ale nadal przejazd jest z podskokiem.Planujemy remont tej części domu.
Poluzowane były styki w robocie-mam za duzy uskok między kuchnią-płytki a przedpokojem-parkiet.Teraz położyliśmy listwę wyrównującą poziom ale nadal przejazd jest z podskokiem.Planujemy remont tej części domu.