Witam,
Mam problem z odkurzaczem Navibot SR8845. Oryginalna bateria się skończyła i kupiłem nową - zamiennik. Bateria ładuje się do pełna, ale niestety po uruchomieniu odkurzacza w trybie automatycznym starcza na około 15 minut, po czym odkurzacz zaczyna wracać do bazy, żeby się doładować.
Co jest dziwne to to, że jeżeli w momencie kiedy zaczyna wracać do bazy podniosę go i uruchomię na nowo - to pomimo migającej jednej kreski baterii odkurza jeszcze przez dobrą godzinę, co oznacza, że bateria jest jeszcze prawie pełna, kiedy odkurzacz dostaje sygnał powrotu do bazy.
Pytanie brzmi - czy da się cokolwiek zrobić, żeby obniżyć próg w którym odkurzacz zaczyna wracać do bazy myśląc, że bateria jest rozładowana? Czy może jest to normalne zachowanie i sam jestem sobie winien, że kupiłem zamiennik baterii a nie oryginał? A może da się w ogóle wyłączyć powrót do bazy, nakazując odkurzać aż do pełnego rozładowania (wyświetla LO). Bateria była poprawnie sformatowana po zakupie.
Z góry dziękuję za pomoc.
SR8845 - problem z baterią
Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester
Re: SR8845 - problem z baterią
Wygląda to tak, jakby odkurzacz nadal pamiętał pojemność starej baterii. Nie mam Navibota, ale w Neato jest funkcja "nowa bateria", która resetuje zapamiętane ustawienia akumulatora - może w Navibocie jest coś podobnego?
Re: SR8845 - problem z baterią
Niestety w żadnej instrukcji nie znalazłem informacji o resecie poziomu baterii. W oficjalnej instrukcji jest tylko napisane, że trzeba wymienić baterię i dłużej podładować.